از پوسته بزرگ آموزش آنلاین دیجی اکادمی رونمایی شد ...
0

چگونه تعمیرات موبایل را یاد بگیریم

چگونه تعمیرات موبایل را یاد بگیریم

شاید بار ها به خود گفتید که چگونه تعمیرات موبایل را یاد بگیریم. ما در این مقاله قصد داریم راه های یادگیری تعمیرات موبایل را به شما عزیزان توضیح دهیم. برای یادگیری تعمیرات موبایل اول باید مشخص کنید. که قصد آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل را دارید یا آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل چرا که این دو کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.

 

تفاوت تعمیرات نرم افزار موبایل با تعمیرات سخت افزار چیست؟

در تعمیرات سخت افزار موبایل شما با دستگاه های متعددی رو به رو هستید و بایستی به طور کامل نقشه خوانی موبایل را یاد بگیرید. و قطعات را بشناسید و ده ها پستی و بلندی را رد کنید و در آخر ریسن کار سخت افزار را قبول کنید . چرا که در تعمیرات سخت افزار خراب شدن قطعات در اثر شکستی ، فشار ، حرارت بیش از حد ، عدم آشنایی با قطعات موبایل باعث ریسک در خرابی موبایل می شوند. ولی در نرم افزار موبایل شما با یک لپ تاپ یا کامپیتور سر و کار دارید و در صورت نیاز باکس تعمیرات موبایلو ریسک نرم افزار در برابر سخت افزار قطعا پایین است.

 

آموزش نرم افزار موبایل چقدر زمان می برد؟

در خصوص آموزش تعمیرات موبایل در رشته نرم افزار باید بگوییم شما در کمتر از ۵۰ روز می توانید وارد بازار کار شوید. چرا که می توانید در دوره های آنلاین شرکت کنید. و ویدیو های دوره را در اختیار داشته باشید و بار ها مرور کنید و مشکلات خود را در کمترین زمان رفع نمایید.

 

بازار کار تعمیرات نرم افزار موبایل چگونه است

همانطور که مطلع هستید گوشی های امروزی خیلی زود به زود به مشکلات نرم افزار برخورد می کنند. مثلا برای هنگ کردن موبایل بایستی گوشی فلش شود و هزینه فلش گوشی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در برخی تعمیگاه ها دریافت می شود. در صورتی که در سخت افزار موبایل شما بایستی یک lcd تعویض نمایید تا دستمزد ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دریافت کنید و ریست خرابی قطعات موبایل را قبول کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *